UlkuGulu.Hareket-Forum.Net
Ülkü Gülü Forum Sitesine Hoşgeldiniz

Sitemize üye olarak sizlerde paylaşım yapabilir, sitemizin sosyal faaliyetlerinden haber alabilirsiniz.

Üye iseniz Lütfen Üye Adınızla giriş yapınız
UlkuGulu.Hareket-Forum.Net
Ülkü Gülü Forum Sitesine Hoşgeldiniz

Sitemize üye olarak sizlerde paylaşım yapabilir, sitemizin sosyal faaliyetlerinden haber alabilirsiniz.

Üye iseniz Lütfen Üye Adınızla giriş yapınız
UlkuGulu.Hareket-Forum.Net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

UlkuGulu.Hareket-Forum.Net

ÜLKÜGÜLÜ | UlkuGulu.com | facebook.com/UlkuGuluyuz
 
EKO66  TÜRK MUCİT Anasay11AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 EKO66 TÜRK MUCİT

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Fatih
Yetkili Bozkurt
Yetkili Bozkurt
Fatih


Erkek
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 317
Doğum Tarihi Doğum Tarihi : 08/04/80
Yaş Yaş : 44
Nerden Nerden : Beyşehir/KONYA
İş-Meslek İş-Meslek : mermer sektörü
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 16/02/09

EKO66  TÜRK MUCİT Empty
MesajKonu: EKO66 TÜRK MUCİT   EKO66  TÜRK MUCİT Icon_minitimePtsi 18 Mayıs 2009 - 17:14

EKO-66 Yakıtta % 30 tasarruf sağlıyor..




Türk mucit Talat Mollaoğlu'nun geliştirdiği "EKO 66" isimli cihaz, Avrupa'da oldukça ilgi topluyor.

Eklendigi Tarih : 2007-12-23
Eko66 yakıt tasarruf cihazı..

Büyük holdingler, uluslararası patente sahip "EKO66" cihazını almak için sıraya girdi....

Haber : Petrol fiyatlarının yüksekliği ve egzoz gazının yol açtığı çevre kirliliği, akaryakıt tasarrufunun önemini her geçen gün artırıyor. Otomotiv firmaları ve sanayiciler, 'tasarruf cihazı' konusuna önemli bütçeler ayırıyor.

Benzin veya motorinin daha verimli yakılması prensibine dayanan söz konusu cihazlar, aynı yakıt miktarıyla daha fazla yol gidilmesini sağlıyor. Yakıt daha randımanlı kullanıldığı için salınan egzoz gazı da bir hayli azalıyor. Türk mucit Talat Mollaoğlu, bu alanda önemli bir yeniliğe imza attı. Yükseköğrenimini Almanya'da tamamlayan Mollaoğlu'nun geliştirdiği 'EKO-66' isimli cihaz, Avrupa'da oldukça ilgi topluyor. Almanya'da televizyonların peşine düştüğü Mollaoğlu, devlet televizyonu ZDF'de buluşunu tanıttı ve soruları cevapladı.

Zeliş Yıldıral'ın haberi

Ege Üniversitesi ile İTÜ'nün de onayladığı buluş, egzoz zehrini de azaltıyor. Avusturya Çevre Bakanlığı'ndan resmî bir davet alan Mollaoğlu, cihazını milletvekillerine de test ettirmiş. Başbakan Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla harekete geçen AK Partili Atilla Başoğlu ve Mehmet Sekmen, cihazın takılı olduğu binek otomobili bir süre kullanmış. Aracın 100 kilometrede 2,04 litre daha az benzin tükettiği milletvekillerinin imzasıyla tutanağa bağlanmış ve Enerji Bakanı Hilmi Güler'e sunulmuş.

Her türlü araçta kullanılabilen cihaz, yüzde 15 ile yüzde 35 arasında yakıt tasarrufu sağlıyor. Mollaoğlu'nun verdiği bilgiye göre, şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan Ulusoy firmasının yanı sıra İzmit Valiliği bu cihazı kullanmaya başladı.

Talat Mollaoğlu'nın uluslararası patent aldığı cihazı, Ege Üniversitesi ile İstanbul Teknik Üniversitesi de onaylamış. Türkiye'nin en önemli iki holdingi, patent hakkını satın almak için Mollaoğlu'nu ikna etmeye çalışıyor.

Araç sayısıyla birlikte artan akaryakıt tüketimi özellikle büyükşehirlerde hava kirliliğini katlıyor. Bu yüzden egzoz emisyon değerlerini sınırlandırmak üzere ABD ve Avrupa Birliği'nde sıkı emisyon standartları getiriliyor.

1 Ocak 2008'den itibaren AB'ye üye ülkelerde, 120 bin kilometrede 120 miligramın altına düşmeyen hiçbir araç trafiğe çıkamayacak. Dolayısıyla 10 milyon aracın trafikten men edilmesi gündemde. Bu veriler Talat Mollaoğlu'nun buluşunu birden çok kıymetli hale getiriyor.

Talat Mollaoğlu, icadını Almanya'nın ardından Avusturya Çevre Bakanlığı'ndan Çevre Bölümü Başkanı Dr. Werner Hann'ın daveti üzerine bu ülkeye giderek tanıtacak. 'Motorun ömrünü uzatan buluş olarak tanıtılan EKO66, önümüzdeki hafta bu ülkede de test edilecek. "35 yıllık bir çalışma sonunda emeğinin karşılığını almış olmaktan dolayı çok mutluyum." diyen Mollaoğlu, sistemin önce motorun içini temizlediğini söylüyor.

Cihaz, kontak anahtarı çevrildiği anda devreye giriyor. Bundan sonra motor iç bünyeden başlamak üzere magnetize oluyor. Motor içinde birikmiş olan tüm kurum, egzoz borusundan dışarı çıkmaya başlıyor. Bu süreç motorun iç bölümündeki kurumlar temizleninceye kadar devam ediyor. Mollaoğlu, "Motor içinde sağlıklı yanma meydana geldiğinden ve kurum ortadan kalktığından, yağ kirlenme süresi uzuyor.

10 bin kilometrede yapılması gereken yağ değişimi, 40 ile 60 binlere çıkıyor. Aracın motoru rahat çalıştığı için daha etkili hale geliyor. Yakıt tam yandığı için aracı ekonomik hale getirirken, karbonmonoksit gazı çıkarmadığından dolayı da çevre kirliliğini ortadan kaldırıyor." bilgisini veriyor.

Geliştirdiği sistemin diğer yakıt tasarrufu cihazlarından farklı olduğunu vurgulayan Türk mucit, "Piyasada yakıt tasarrufu adı altında satılan cihazların çoğu hiçbir işe yaramaz. Tasarruf ürünü diye su borularının tutturulmasında kullanılan mıknatıslar satılıyor." iddiasında bulunuyor. EKO-66'nın da sahtesini yapmak için çok uğraşıldığını ancak ürünün monte edildiği yerden kesildiği anda kendi kendini imha etme özelliğine sahip olduğu için bunun başarılamadığını belirtiyor. Mollaoğlu'nun geliştirdiği cihaz, LPG, dizel ve benzinli bütün motor tiplerinde kullanılabiliyor.

Araçların büyüklüğü de önemli değil. Piyasada yaklaşık 70 bin araçta takılı bulunan cihaz, arabadan tekneye, otobüsten gemiye, traktörden kepçe ve vince kadar bütün taşıtların motoruna takılabiliyor. Mollaoğlu'nun verdiği bilgiye göre geniş otobüs filosuna sahip Ulusoy gibi firmalar da cihazı tercih ediyor. Ayrıca Yozgat ve İzmit Valiliği ile Ankara Emniyet Müdürlüğü'nün makam otolarında da takılı. Şirket, İstanbul Şişhane'deki imalathanesinde günlük 80-100 adet arasında akaryakıt tasarruf cihazı üretiyor.

Patent tescili almadan önce günlük 8-10 arasında satış yaptığını aktaran Talat Mollaoğlu, "Şimdi büyük bir patlama var. Bazı büyük kuruluşlar patentin peşine düştü. Ama ben bu patent tescili alabilmek için 35 senemi verdim." diyor. Mollaoğlu'nun Avusturya ve İran'da bayisi bulunuyor. Henüz toplu bir satışa geçmediğini ancak ilk fırsatta imalathaneyi genişletip toplu üretime geçmeyi planlayan mucit, buluşuna çok güveniyor.

Tutanakta imzası bulunan İstanbul Milletvekilli Mehmet Sekmen de olayı doğruladı. Başbakan Erdoğan'ın dinlediği Mollaoğlu'nu Enerji Bakanı Hilmi Güler'e gönderdiğini, talep üzerine Atilla Başoğlu ile cihazı test edecek araca gözlemci olarak bindiklerini aktardı. Sonucu da Güler'e bir tutanakla bildirdiklerini söyledi.

İstanbul Teknik ve Ege Üniversitesi daha az yakıt tüketimini onayladı.. Yozgatlı çiftçi bir ailenin oğlu olan Talat Mollaoğlu, çocuk yaşlarda motor ustası amcasının yanında çıraklık yapmış. Ardından göçtüğü Almanya'da Hamburg Üniversitesi'nde dedektiflik üzerine yüksek eğitim almış. Ancak eğitimini iş hayatına taşımamış. Mollaoğlu, ATM Madencilik Şirketler Grubu'nda yöneticilik yapıyor. Ancak çocukluk hayali olan tasarruf cihazını yapma fikrini her zaman kafasında tutmuş. Uzun uğraşlardan sonra geliştirdiği EKO 66'ya Eylül 2004'te 'incelemesiz patent' almış.

Mart 2005'te de marka tescili yaptırmış... Ardından Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na müracaat etmiş ve Nisan 2006 itibarıyla 'ilk ve tek' garantili akaryakıt tasarruf cihazı unvanına sahip olmuş. Cihaz 10 yıllık garanti belgesine sahip. Ürünüyle ilgili şüpheleri izale etmek için de iki üniversitenin kapısını çalmış. Cihazı test eden Ege Üniversitesi'nden Tarım Makineleri Bölümü Başkanı Prof. Dr. Ediz Ulusoy, sonucu bir rapor olarak şirkete resmî yazıyla iletmiş. Ulusoy, Mollaoğlu'nun icadını, İzmir Çevre Koruma Vakfı'nın dizel motorların kontrolünde kullandığı cihaz ile test etmiş ve motorun çalışma rejimine bağlı olarak yüzde 8,5 ile 11,39 arasında yakıt tasarrufu sağlanabildiği sonucuna ulaşmış.

İstanbul Teknik Üniversitesi de ürünü Aralık 2005'te test etmiş. Üniversitenin Otomotiv Teknoloji Ar-Ge Merkezi'nde (OTAM) denemelerde cihazın, "... tam yükte hem özgül yakıt tüketimini 5-11 g/BG saat civarında, hem de CO emisyonunu 2,65 kat düşürebildiği gözlenmiştir. Aynı şekilde N0(x) emisyonunda ise yüzde 3 civarında bir artış olmuştur." ifadelerine yer verildi.

Mollaoğlu'nun elinde Türk Petrolleri'nden aldığı bir rapor da var. Kasım 2006 tarihli raporda, TPAO'nun Sismik 1 ekibinde bulunan motorlu kamp jeneratörüyle yapılan denemede, cihaz sayesinde 1 saatte 1,5 litrelik motorin tasarrufu sağlandığı belirtiliyor. Küçük bir atölyede üretilen cihazlar, ortalama 5 bin YTL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
ZAMAN

"EKO66" ile Yakıttan yüzde 25-35 tasarruf sağlayın !.. Türk mucidi Talat Mollaoğlu tarafından yakıt tasarrufu sağlamak amacıyla üretilen Eko66, kullanılan araçların performansını artırıyor. Çevre dostu cihaz ayrıca motorun ömrünü uzatıyor.

Otomobil, otobüs, hafif ticari araç, kamyon, çekici, deniz araçları, tank ve lokomotif motorlarında yüzde 15 ila 35 arasında yakıt tasarrufu sağlayan Eko-66, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın onayladığı dünyada tek yakıt tasarrufu sağlayan cihaz olma özelliğine sahip.

Cihaz yanma verimini arttıran partikülleri parçalayarak, egzoz emisyon değerlerini sıfıra indirgiyor. Eko66 için İTÜ Otomotiv Anabilim Dalı Başkanlığı profesörleri tarafından düzenlenen ve İTÜ Rektörü’nün imzasını taşıyan raporda; “Araçlarda yakıt tasarrufu sağlamak amacıyla üretilen Eko 66; yapılan test ve incelemeler sonrası motor bünyesindeki partiküllerin tam yanması sonucuyla motorun servisi unuttuğu, yağın kirlenmediğini ve motor çekiş gücünün arttığı ispatlanmıştır” ibaresine yer verildi.

Eko66’nın mucidi Makine Yüksek Mühendisi Talat Mollaoğlu, uzun yıllar üzerinde çalışarak üretimini gerçekleştirdiği cihazın, yakın gelecekte tüm araçlarda kullanılacağını söyledi. Cihaza Eko-66 isminin verilmesini “Yakıtta tasarruf sağlamak amacıyla tasarlanıp, üretilen; mucidi benim olduğum ve sahibi Allah olan, Müslüman Türk Milletinin kaderini değiştirecek !

Eko-66’nın ismi: ekonomi ve ekolojiden gelmektedir, 66 ise ilimin plakasıdır. Dünyada da ili marka olan ilk ve tek şehir Eko66 ile Yozgat’tır” diye açıklayan ATM Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mollaoğlu, günde 100 adet üretimi yapılan cihazın önümüzdeki günlerde seri üretimle dünya ihtiyacına cevap verecek kapasite de üretileceğinin altını çizdi.

Mollaoğlu, “Eko66, elektro manyetik bir cihazdır. Araçlarda yakıt tasarrufu sağlamak amacıyla üretilmiştir. Her türlü motora uyarlanabilen; benzin, motorin ve LPG’li araçlarda yüzde15 ila 35 arasında motor gücüne göre değişen bir tasarruf ortaya koymaktadır. Bu tasarrufun haricinde en önemlisi motorun korunması ve kayganlaştırılması amacı güden yağın çiğ atıktan dolayı kurum ve tortularla ölme sebebini ortadan kaldırmakta.

Cihazın takılı olduğu araçta yanma ve erimesi artan motorun egzozundan da çiğ atık salgılanmıyor. Çiğ atık olmayınca yanma verimi tam olan yakıtın, motor bünyesinde torku artıyor. Bu da araca ekstra güç sağlıyor” dedi.

Eko66 her türlü motora takılabiliyor..
“Şuana kadar dünyada üretilmiş, uçak ve helikopterler hariç karada ve denizde takıp denemediğimiz hiçbir motor kalmadı” diyen Mollaoğlu, tüm denemelerde olumlu sonuçlar aldıklarını ve cihazı kullanan müşterilerinin de son derece memnun kaldığı kaydetti. Motor Hp gücüne göre farklı cihazlar üretildiğini vurgulayan Türk mucit Mollaoğlu, her türlü motorda olumlu sonuçlar alındığını söyledi.

ATM Şirketler Grubu olarak 2010 yılına kadar cihazın biryandan tanıtımını yaparken, diğer yandan da üretimine devam edeceklerini ifade eden Mollaoğlu, “İTÜ ve Ege Üniversitesi’nden alınan teknik raporlar ile Başbakanlık ve Enerji Bakanlığı’ndan alına raporlar gücümüzü güç kattı.

Cihazımız şu anda el yapımı ve yakın zamanda fabrikasyon üretime geçerek, Türk markasıyla tüm dünya insanlığının hizmetine sunacağız. Ayrıca Eko66’yı uçak ve helikopter motorlarına uyarlamak içinde Ar-Ge çalışmalarımız devam ediyor. Amacımız cihazımızı tüm motorlara uyarlayarak yakıt tasarrufu sağlayıp, ülke ekonomisine katkıda bulunmaktır” diye konuştu.

Eko66 ile kamyonlarda % 12 tasarruf !
Ağır tonajlı araçlarda da büyük oranda yakıt tasarrufu sağlandığını hatırlatan Mollaoğlu, “Binek motorlara göre büyük araçların motorlarındaki tüketim 3-4 mislidir. 1600 motor bir aracın tükettiği benzin ortalama 10 litre ise 20 ton yük atan bir kamyonun ortalama tüketimi 40 litredir. Bunun 1/4 olarak ele alırsak yüzde 10-12 arasında bir tasarruf sağlar. Binek araçlarda ise bu oran yüzde 30-40 arasındadır. Bu da bilimsel olarak kanıtlanmıştır” dedi.

Eko66 ile yakıtla birlikte yağda da tasarruf !
Araçlarda ortalama 10 bin kilometre olan yağ değişim aralığını dört kat arttırdığını sözlerine ekleyen Mollaoğlu, “Eko66 benzinli araçlarda yüzde 25, motorin ve LPG’li araçlarda ise yüzde 35 tasarruf sağlıyor. Ancak araçların yağ değişimi 10 bin kilometrede bir yapılırken, Eko66 sayesinde 40 bin kilometrede bir değişiyor. Ayrıca Eko66 çevre dostudur.

Hedefimiz bütün dünya !... Çünkü dünyada kimsenin bunu takmama şansı yoktur. Kendi cebi, ailesi ve çocuklarının sağlığı için cihazı araçlarına taktırmak zorundalar. Buna mecbur olduğumuzu ifade ediyorum ve her zaman da ifade edeceğim. Bugün taktırmayanlar, yarın taktırmaya mecbur olacaktır. Bu mecburiyet; çocuklarımıza bırakacağımız temiz bir çevre için sosyal sorumluluk yönündedir” şeklinde konuştu.

Eko66’yı Avrupa’ya Avusturya bayisiyle, doğu ülkelerine ise İran bayisiyle ulaştırdığını belirten Türk mucit Mollaoğlu, seri üretimle birlikte tüm dünyaya ulaşacaklarının altını çizdi.
Hüseyin Karabulut / www.tasimacilar.com

EKO66 Bünyelerinde hidrocarbon molekülleri bulunan her türlü gaz ve sıvı yakıtları düşük enerji Para konumundan yüksek enerjili ortho konumuna getiren 12,24 volt enerji ile çalışan , yanma olayını meydana getiren ikinci ana madde iki oksijen ile en üst seviyede birleştiren nötr konumdaki yakıt moleküllerini pozitif konuma getiren bu işlemler sonucunda egzoz ve baca gazlarındaki insan sağlığına ve çevreye zararlı olan karbonmonoksit gazını %0 düşüren çevre dostu elektromanyetik bir cihazdır.

Eko66 cihazının araç ve yanma sistemlerine teknik olarak hiçbir yan etkisi yoktur. Sistem devreye girdikten çok kısa bir süre sonra motor iç bünyeden başlamak üzere magnetize olur.

Önce piston kafalarındaki kurum sıra ile egzoz dış ucuna kadar her türlü iç kirlenme ve tortu temizlenir.

Motor içlerinde sağlıklı yanma meydana geldiğinden yağ kirlenme süresi uzar.

10.000-20.000 km yağ değişimleri 40.000-60.000km lere çıkar .

Kurumlaşıp hareket kabiliyetleri zorlaşan ve sık sık aşınıp arıza veren hareketli mekanik aksamlar En yüksek seviyede işlevlerini yerine getirirler.

* Eko66 cihazı yakıt tasarufu sağladığından ülke ekonomisine milyonlarca ton yakıt ve milyarlarca dolar katkı sağlamış olur.
* Cihaz gerçek bir çevre ve insan dostudur.
* Cihaz tamir edilemez,bu nedenle her türlü darbe ve örselenmeden korunmalıdır.
* Cihazımızın garanti süresi 10 yıldır.

EKO-66 ATM Şirketler Grubu
Adres : Doktor Bedii Gorbon sok. No:5 Şişhane / İstanbul
Telefon : (0212) 254 64 64 (Pbx)
Faks : (0212) 254 44 14
E-Posta : www.eko66.com info@eko66.com
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fatih
Yetkili Bozkurt
Yetkili Bozkurt
Fatih


Erkek
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 317
Doğum Tarihi Doğum Tarihi : 08/04/80
Yaş Yaş : 44
Nerden Nerden : Beyşehir/KONYA
İş-Meslek İş-Meslek : mermer sektörü
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 16/02/09

EKO66  TÜRK MUCİT Empty
MesajKonu: Geri: EKO66 TÜRK MUCİT   EKO66  TÜRK MUCİT Icon_minitimePtsi 18 Mayıs 2009 - 17:19

EKO66  TÜRK MUCİT Image-C4AF_4A119842
EKO66  TÜRK MUCİT Image-C329_4A119842
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
EKO66 TÜRK MUCİT
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» İSLAMİYET,MİLLİYETÇİLİK,IRKÇILIK,TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ VE TÜRK İSLAM ÜLKÜSÜ
» Türk Dünyası ve Türk Birliği !...
» Ben Türk'üm
» ADI TÜRK VE BEN
» TÜRK ÜLKÜCÜSÜNE!...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
UlkuGulu.Hareket-Forum.Net :: Genel Paylaşım Bölümü :: Serbest Kürsü-
Buraya geçin: